Jeśli wiedziemy przedsiębiorstwo, które nie nastawia się na samym początku na szybką promocję oraz gigantyczny rozwój ogólnopolski, warto zrezygnować z ogłaszania własnego artykułu w mediach czy również Internecie. W głównej mierze dużo na tym zaoszczędzimy, a to rzecz zrozumiała jest jednym z dowodów przez który wielu przedsiębiorców rezygnuje z takiego sposobu ogłaszania własnego artykuły. Wytwarzając towary, jakich przeznaczenie będzie jedynie na rynek lokalny należałoby skorzystać z innych sposobów reklamowania własnego towaru, który przy okazji jest niemało tańszy aniżeli środki masowego przekazu, które w nowoczesnych czasach są bardzo drogie.
Takimi sposobami są pomiędzy innymi reklama neon, jakich wynajęcie jest dużo tańsze, to właśnie dzięki czemu tak wielu w kraju lokalnych biznesmenów decyduje się na ten sposób reklamowania własnego towaru, jaki trafia do lokalnych kontrahentów, jacy mogą się dowiedzieć o tym produkcie nie musząc włączać telewizora lub również Internetu, które są niemało droższe, a tam reklamowane są inne towary. Niestety nie wszystkich przedsiębiorców w naszym kraju stać na propagowanie własnego towaru przez bardzo dobre do tego źródła, jakimi są telewizja czy również Internet, co wynika przede wszystkim z cen dyktowanych przez te źródła masowego przekazu. Niewielcy przedsiębiorcy nie są w stanie zapłacić tak wielkich pieniędzy za reklamy w telewizji i Internecie, przez co wielu z nich wypatruje mnóstwo tańszych sposobów reklamowania własnego produktu.
Wielkie ceny dyktowane w telewizji oraz Internecie zmuszają wielu przedsiębiorców do poszukiwania alternatywnych sposobów reklamowania własnego produktu, które zarazem są mnóstwo tańsze. Są nimi między innymi neony marketingowe oraz moduły elektroniczne, na jakich każdy z biznesmenów ma swój czas za który trzeba rzecz jasna zapłacić. Mimo to ceny w tym przypadku są niemało niższe niż w wypadku reklam telewizyjnych, to naturalnie dzięki czemu cieszą się one tak wielkim zainteresowaniem. Jedyny minus w tego typu sposobach reklamowania towarów jest ograniczenie zasięgiem do kontrahentów, bo wolno tutaj mówić wyłącznie o reklamie lokalnej.